Monday 5 November 2012

Jurutera Perisian, WiFi dan ekonomi Malaysia

Sekarang, aku dan keluarga berada di McD Senai Airport sejak pukul 5 pagi untuk menunggu kepulangan Ayahanda & Bonda mertua pulang daripada Mekah.

Ya, kami sekeluarga sedang berinternet di sini sambil bersarapan pagi. Aku menulis blog ini melalui iPhone manakala anak-anak pula sedang bermain game di iPad. Isteriku pula sedang sibuk bekerja - membaca laporan dan menulis email di iPadnya.

Memandangkan aku yang memandu kereta daripada KL selama 5 jam tadi, aku bercadang untuk tidak bekerja pada ketika ini (sebab itu blog ini ditulis).

Oleh yang demikian, kemudahan WiFi secara tidak langsung sedikit sebanyak membantu kami sekeluarga untuk lebih produktif dan dengan itu dapat membantu pembangunan ekonomi negara.

PS: Jangan malas bekerja walau di mana jua anda berada.

No comments:

Post a Comment

Saya sangat mengalu-alukan sebarang komen dan cadangan daripada anda semua.

Dapatkan Deals Terbaru Di Sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...